2012/2013

i Allmänt, Tankar
Efter ett år som började bra men sedan urartade till något av det tuffaste jag har varit med om tänker jag nu lämna detta år och blicka fram emot ett nytt år som förhoppningsvis bringar mer lycka och fina stunder än vad det gångna året har gjort. Jag tänker fortsätta kämpa och bli frisk från allt det här.
 
In i det nya året bär jag med mig en styrka och en helt ny Josefin som kommer uppskatta det jag har ännu mer än vad jag gjort. Tyvärr är fallet så att jag även kommer bära med mig en tung börda på mina axlar som måste jobbas bort och jag ska klara av att en dag kunna tänka tillbaka på det här och känna att "jävlar vad stark jag var!" Året som kommer blir inte en bra början med lite av behandlingen kvar men mellan de där onda veckorna kommer jag skratta och le, känna att jag faktiskt lever!
 
Jag tänker välkomna det nya året och känna att nu kan det bara bli bättre!
 
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
  

Kommentarer
Mia

Rätt inställning och God Fortsättning på nya året.
Hoppas det vänder snart....Mia

Carina

Jag önskar dig ett riktigt Gott År 2013!
Det kan bara bli bättre.....

Lotta

Ett riktigt Gott Nytt Friskt År önskar jag dig ✨
Nu SKA det bara bli bättre... 2013 får bli Ditt år!!!
Varm kram 🌹



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback