Ängel

i Allmänt, Tankar
Efter mitt lilla utbrott för några dagar sedan känner jag mig nu lite bättre. Jag behövde verkligen skriva ut det där och efteråt kändes det lättare i själen. Nu börjar jag känna mig helt okej efter behandlingen också och då är det mycket, mycket enklare att kunna tänka positivt och fokusera på det bra!
Jag har bara legat hemma framför tv.n för det mesta och försökt bli bättre och bättre. Jag kämpar lite med illamåendekänslor när jag tänker på vissa saker eller ska äta mat fortfarande. Det finns så mycket just nu som jag accosierar till behandlingar och sjukhus i lukter, mat och saker att det är sjukt. Det är nästan det jobbigaste just nu, att må illa bara för att man tänker på det. Till exempel kan jag inte läsa min bok för att jag läste den under en behandling och om jag tar upp den blir jag väldigt illamående och mår dåligt. Visst är det helt knäppt?!? Jag hoppas att det kommer gå över sen...
 
Men egentligen ska jag nog vara glad över att jag får ganska "milda" reaktioner efter behandlingarna om man tänker på vad som skulle kunna ha hänt. Jag läser flera andra bloggar och den ena och den andra får alla möjliga besvär som lunginflamationer, ont i benen, virus i magen och jag vet inte vad. Jag är glad att jag har sluppit det än så länge (tvi, tvi)!
Det kankse beror på att jag fick en superfin skyddsängel för några veckor sedan av min släkting Lotta. Det är en glasängel som läser i en glaskula. Vingarna är gjorda av någon slags sagolik fjäder och den är verkligen hur fin som helst och jag blev verkligen jätteglad!
 
Tyvärr ser man inte så bra hur den verkligen ser ut med fjädrarna och allt men här är min ängel!

Kommentarer


Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback