En vecka

i Allmänt
En vecka kvar till jul! På ett sätt längtar jag och ser fram emot det men på ett annat sätt gör jag inte det eftersom det innebär att det snart är dax för en ny omgång med behandling. Jobbig tanke men jag ska försöka att bara leva i "nuet" och njuta av de dagar jag mår bra och fira en alldeles underbar jul!
 
Julmusik strömmar ur högtalarna nästan varje dag här hemma nu och det pågår pyssel, bak och julklappsinslagning. Idag försökte jag mig på att göra Skumtomtefudge men jag tror att det blev lite misslyckat för det ser inte ut som på bilden. Men det återstår att se när man har smakat om det funkar.
 
Idag är första dagen som jag mår helt bra. I helgen har det vart lite sisådär - jag har vaknat upp och mått jättebra men sedan har det slagit ner som en bomb i kroppen och jag mår dåligt igen för att sedan försvinn fram mot kvällen när jag har vilat. Nu hoppas jag att jag får fortsätta må bra så att jag hinner med allt jag vill göra innan nästa vecka!
 
Jag ska börja med att umgås med min syssling Vicki som är på besök från Canada. Vi träffas inte så ofta om man säger så. Man får vara glad om det blir iallafall en gång per år!
 
Hoppas att ni har haft en bra helg!
 
 

Kommentarer
Carina

Hoppas att du får en härlig vecka!

Rina

Hej jag är mamma till din pappas arbetskamrat Johan. Jag tycker att du är stark som orkar skriva om din sjukdom och hur du mår. Fortsätt med det.

Anonym

Och vad kul vi hade!!! Saknar dig!!! Kram



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback