Fantastiskt bra

i Vardag
Jag ser det snöar, jag ser det snöar!
 
Jag tror nog att mina "böner" hördes häromdagen då jag ville få lite snö för dagen efter började snöflingorna att dala ner och lägga sig på marken. Och oj vad det snöade, det ville aldrig sluta! Nu är det en riktig vinter utanför och som jag har längtat efter detta. Det är bara så jädrans fint att det är helt vitt utomhus och att det börjar lysa fina stakar, lyktor och slingor i de flesta hemmen nu! Winter Wonderland!! Perfekt till början på december och advent!
 
För er som undrar så mår jag fantastiskt bra just nu. I flera dagar har jag inte ens tänkt på varför det är jag är hemma egentligen. Inga tankar på behandlingar eller cancer. Känns skönt att jag faktiskt kan koppla bort det helt ibland. Jag har haft fullt upp denna vecka med både julbak, julhandling, städning och adventsfixande! Det kanske kan bero på just det, att jag får sysselsätta mig med någonting som jag tycker så mycket om. (Inte för att städning är någonting jag roar mig av, men jag tycker om att det blir fint inför advent, hehe)
Det är även skönt att det nästan är en hel vecka kvar till nästa behandling. Då hinner jag med lite fler saker att roa mig med i veckan!
 
SNÖ ♥
Japp, här bor jag!
 
Jag märker att jag inte är någon "blogg-person" egentligen. Förlåt att jag uppdaterar så sällan. Jag är väldigt förvånad men glad att de flesta orkar kika in här varje dag! När jag startade bloggen hade jag inga förväntningar om att det skulle vara så många som vill följa mig. Men det glädjer mig att ni lägger ner tid för att titta in och att ni vill se hur allting går. Nu kommer jag väl låta som någon som har en "jätteblogg" men jag skulle vilja veta vilka ni är också.. Kanske bara skriva ett namn i en kommentar? Det är ju såklart frivilligt men jag skulle tycka det var kul om jag visste vilka ni är också!
Jag ska försöka att uppdatera lite oftare, men jag kan inte lova någonting. Annars har jag precis skaffat en "Instagram" som ni kan få följa om ni vill. Där är det lite enklare att "uppdatera" med bara bilder. Jsfns är namnet iallafall om ni är intresserade.

Kommentarer
Storasyster

Hihi, mig känner du redan <3

Hanna

Hanna Johansson, vi gick högstadiet i paralellklasser. :) håller tummarna för att du ska må bra snart igen.

Peppe Dybeck

http://brokenblood.blogg.se

Peppe följer dig. Ha det bra.

Pelle sellgren

http://www.dyslexitips.se

Pelle Sellgren heter jag och sist jag träffade dig var du väldigt liten, jag tror inte du minns mig ;) Lena och Sören och Malin vet vem jag är. Jag fortsätter följa din blogg. Med vänlig hälsning, Pelle

Linn Wedin

Jag följer!! :)

Moster Mi

Puss å Kram

Carina

Jag som också tittar in nästan varje dag, är ju mamma Lenas "syjuntekompis".
Jag har ju sett dig under hela ditt liv, inte så ofta, men regelbundet, kanske ett par gånger om året.
Hoppas att du har haft en underbar 1:a Advent!
Kram och njut en vecka till.

Linnéa Johansson

Självklart följer jag dig jojjo :) saknar dig på jobbet!

Nina i Visby

En sjuksköterska som håller tummarna för att du snart skall bli frisk o kry igen!

Martina

http://mslarsson.blogg.se

Jag följer dig och kollar in här nästan dagligen! :)

Vendela

Tittar in ibland för att försäkra mig om att allt går i rätt riktning för dig! Kram Vendela

Camilla Lagerhäll

Hej!

Fd lärare på Solskiftesskolan.
Hoppas att du snart får må bra igen.

Sivan

http://brokenblood.blogg.se/

Jag brukar titta in till dig lite då och då. Jag vågar inte komma och hälsa på dig ännu för jag har lite för många bakterier som du inte behöver. Du gör ett bra jobb .

Matilda

Kusin till grannarna som tittar in ibland! :)

Elin Reistedt

Gick ett år över dig i grundskolan.
Hejar på dig och hoppas allt ska bli bra :)



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback