Tiden går så fort

i Allmänt
Även fast det är snöstorm ute och snön yr omkring och lägger sig överallt kan jag tycka att det är ganska mysigt. Fast det kanske mest beror på att jag inte behöver gå utanför dörren och känna av det. Men tänk vad men snö det kommer vara sen när stormen lägger sig! Jag tror på en vit jul i år!
 
Den senaste veckan har mina dagar gått superfort. Jag har tänkt att jag ska göra så mycket men ändå börjar jag knappt med det första jag har tänkt på. Vart tar tiden vägen egentligen? Förut var det tråkigt att vara hemma men nu helt plötsligt räcker inte mina dagar till iallafall?
 
Tiden går så fort att redan imorgon är det dags för en ny behandling. Fy farao vad jag inte ser fram emot det men jag hoppas verkligen att mina nya tabletter fungerar lite bättre. Jag måste även prova dom ikväll för att se att jag tål dom. Bara så att jag inte får besvär av dom imorgon isåfall.
En sak är iallfall bra med att tiden går fort och det är ju såklart att behandlingarna snart är över! Det är någonting som jag verkligen längtar till.
 
Ta det lungt i snöstormen!
 
 
 
   

Kommentarer
Cattiis

Jojjo - du är en riktig kämpe du !
Lycka till på behandligen imorgon ! de kommer gå superbra och att dina tabletter fungerar (:
Saknar dig mycket! Vi måste ses ! (:
Hjärta på dig <3

Carina

Lycka till imorgon!
Jag håller tummarna för att tabletterna hjälper dig att må bättre.

När blir nästa behandling, före eller efter jul?

Kör försiktigt imorgon. :-)

Mia

Hej, håller med att det är skönast att springa själv i affärer, då bestämmer man själv och behöver inte ta hänsyn. Men ibland kan det även vara kul med sällskap.
Hoppas du mår mindre illa så behandlingen blir mindre jobbig denna gång. Lycka till. Kram.

Lotta

Tänkt på dig extra mycket idag när du genomgått din behandling🌹
Hoppas de nya tabletterna mot illamåendet hjälper🌟
Varm kram!



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback