Trötter

i Allmänt, Sjukhuset
Det känns som att jag kommer somna närsomhelst nu, en liten powernap skulle sitta fint! En ganska sömnlös natt och en tidig uppstigning har bidragit till detta. Jag har varit på KS för ett läkarbesök till min otroligt svammliga doktor. Han pratar nästan i gåtor och man får gissa sig lite till vad han egentligen menar eller vad han inte menar.
Besöket gick ganska snabbt och efteråt fick jag kila ner till provtagningen för att ta lite blodprover igen. Doktorn ville säkerställa att allt ser bra ut till på torsdag, att mina blodkroppar är återställda till nästan normalt osv. Provet gick smidigt för en gång skull. Det blev väldigt mycket väntan idag, först på doktorn som var 30 min sen, sedan för provtagningen där det alltid är proppfull och efter det blev det väntetid på apoteket för mina recept. Blir lite sjuk på allt väntande!
 
Efter KS körde jag in till Sollentuna centrum och gick där en sväng. Handlade lite nya kläder till min redan proppfulla garderob. Men fina kläder kan man väl inte få för mycket av, eller?!
 
Nu ringde doktorn precis och sa att allt såg bra ut så behandlingen blir av på torsdag. Lika bra det så det blir gjort någon gång! Efter denna behandling har jag även klarat av halva tiden!
Nu ska jag nog ta en liten sovstund så man kan piggna till lite.

Kommentarer
Carina

Halvtid, vad skönt!
Men för dig kanske allt känns som en evighet, jag tycker det verkar ha gått fort ändå.

Lycka till på torsdag!

Kram
Carina



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback