Hungrig

i Allmänt, Vardag
Än en gång har jag klarat av behandlingen utan större missöden. Den här gången har det känts bättre överlag men jag har istället mått mildare dåligt dagarna ut. Förra gången var det värst på morgnarna men sedan mådde jag nästan helt bra på kvällarna. Nu sitter det i hela tiden och det är lite jobbigt såklart. Jag tycker även det känns som att illamåendet har varit värre denna gång, jag kan knappt tänka på mat utan att jag får kväljningar. Det går bra att äta maten men att titta eller tänka på det får mig att må illa. Hur går det ihop tänker ni säkert nu. Jag kan tyvärr inte svara på det, det bara är så haha.. Det är väldigt jobbigt för jag är nästan hungrig konstant också.
 
När man ligger sjuk och inte kan äta så mycket de första dagarna och när allt sedan smakar konstigt bara för att återgå till ett illamående blir man lite längtansfull till all god mat det finns. Jag har de senaste två dagarna funderat på all mat som jag vill äta när jag inte får kväljningar. Det är konstigt det där, att mat kan ha en så stor betydelse.. men när man inte kan äta då saknar man det väldigt mycket måste jag säga. Högst upp på min lista står iallafall italiensk kycklinggryta, bara så ni vet! 
 
Hur som helst har jag en bra helg & vecka att se fram emot ifall det inte dyker upp någonting emellan. Jag ska träffa massor med kompisar, fira födelsedag, gå ut och äta, gå på bio och det kommer säkert komma upp någonting mer! Det ser ut att bli bra iallafall!
 
Glad Halloween på er alla!
 
 Får jag bjuda på ett finger? Kakor av mig & mamma.
 

Kommentarer
Mia

Glad Halloween på dig också, hoppas veckan blir bra.
Fina fingrar ni gjort!

Fredrik

Hoppas du slipper problemet med smaklökarna som jag fick av cellgifterna. ALLT smakade likadant, och det var ingen kul smak, som papper ungefär. Sen när smaken kom tillbaks så var det hur rörigt som helst ett tag, allt kunde smaka sött, t o m rent salt, ha ha. Kämpa på Jojjo!

Svar: haha usch nej, det problemet har jag tyvärr också. Allt smakar verkligen torrt papper, smaken finns i munnen även fast jag inte äter.. Det är verkligen jobbigt men som tur är går det över på några dagar! Tack så mycket!!
Jojjo



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback