Imorgon

i Behandling
Imorgon är den stora dagen. Imorgon från ca kl 8 och åtta timmar framåt kommer jag att befinna mig på Karolinska. Imorgon kommer jag att vara ganska nervös. Imorgon kommer min mamma att följa med mig och vara med mig hela dagen. Imorgon börjar det hemska under min resa. Imorgon kommer jag börja få in massor med gifter i min kropp. Imorgon börjar jag med cytostatikan.
 
Jag känner mig lite nervös inför detta imorgon men jag hoppas och tror att det kommer gå bra. Jag har så mycket stöd från fina människor och det ger mig otroligt mycket styrka!
 

Kommentarer
Anonym

Lycka till!!

Anonym

<3

Fredrika

Det här klarar du lätt tjejen! Du är stark och med det kommer man långt. Håll huvudet högt och försök att fylla huvudet med positiva tankar! Jag tror på dig och tänker på dig idag,
Varma kramar, Fredrika

Mimmi

Åh lycka till! Det ska nog gå bra vännen!
Kram

Carina

Jag hoppas att allt har gått bra idag och att du får fortsätta må bra, men förstår att det måste ha varit ganska oroligt innan man vet vad som faktiskt ska ske.



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback