Lite orolig

i Allmänt, Tankar
Ännu en ny vecka och det börjar närma sig nästa omgång cellgifter, vilket jag inte ser fram emot.. Som tur är har jag drygt en vecka på mig att hitta på saker innan det är dax! Det är lika bra att passa på nu när man mår bra för sen vet man inte hur det kommer bli..
 
På torsdag ska jag på musikal med två vänner och till helgen kommer min syster hem och hälsar på. Annars får jag se vad som kommer hittas på.. Kanske en bio?
 
Jag börjar bli lite orolig för när jag kommer börja tappa håret. Just nu känns det inte så jobbigt men jag kan tänka mig att när det väl gäller kommer jag tycka det är svårt.. Jag har dragit fingrarna igenom några gånger bara för att se om det börjar lossna. Än så länge sitter det fast men det har mist sin "glans" och det är strävt och ser jättetråkigt ut. Jag har nämligen hört allt från 7 dagar till 4 veckor som håret börjar lossna så det är lite skillnad. Hoppas det sitter kvar ett tag till!

Kommentarer
Mellansis

Vi ska röjja gärnet! ;)



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback