En ledig dag

i Allmänt
Det känns nästan som att mitt andra hem har blivit sjukhuset på sista tiden. Nu har iallafall en efterlängtad dag kommit - en ledig dag från allt som har med sjukhus, nålar och cancer att göra.
Efter en lång sovmorgon (egentligen väldigt kort sovmorgon om man jämför med förut) och frukost framför en film har jag nu gjort mig iordning för att komma ut lite. Dagen kommer än så länge att innehålla en fikastund med en vän och sedan blir det säkert en promenad. Doktorn har nämligen nämnt för mig att det är viktigt att jag försöker hålla mig i form och jag ska försöka göra så gott jag kan! En promenad är därför bättre än ingenting.
 
En bra nyhet är att venporten inte gör så ont längre. Nu kan jag röra på halsen ganska normalt och slipper se ut som en stel upptryckt giraff.
 
Hoppas ni alla får en bra dag - det tänker jag ha iallafall!
  
 

Kommentarer
Carina

Hoppas att du fick en härlig dag!



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback