fuck cancer

i Cancer, Utseende
Kylan börjar närma sig. Det är frost i morgongryningen och människor som ska iväg för jobbet eller liknande får stå och skrapa sina bilar och blåsa fingrarna varma. Snart är vintern och den kalla snön tillbaka efter sin alldeles egna semester. Folk muttrar och tänker för sig själva att det minsann är för tidigt medan andra blir glada och längtar ännu mer efter den glittrande kommande vintern.
 
Jag är en av dem som faktiskt längtar lite grann. Vintern betyder kyla, mörker, tända ljus, förhoppningsvis snö, jul och framförallt min nya mössa som jag flitigt kommer att använda!
 
Fuck Cancer mössan är från Ung Cancer
 
Min otroligt snälla syster Johanna har beställt hem denna till mig och en vit till sig själv. Den kommer bli perfekt nu när det blir lite kallare och mina andra mössor redan är förstora för att jag har kort hår.

Kommentarer
Mellansyster

Mycket snyggt!! <3

Moster Mi

Snygg! Sådana ska jag oxå beställa till mig, Sanna och Klara.



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback