Koh Phangan

i Nöje
Igårkväll tog jag en liten tur in i Thailands djunglar. Jag möttes av tropisk hetta, ormar, elefanter, blinkande ljus, och plötsliga åskväder med blixtrar och dunder. Framförallt fick jag smaka på vällagad thailändsk mat. Jag befann mig på restaurang Koh Phangan.
 
Jag och min fina vän Cissi bestämde oss för att äta ute och vad passar inte bättre än en resa till tropikerna i detta ruggväder? Koh Phangan var definitivt en speciell upplevelse och ifall man inte har varit där har man missat något! Det var mitt första besök igår och jag var helt fascinerad! Det kändes verkligen nästan som att man befann sig i Thailand och allting var så välgjort och helt enkelt så jäkla ballt! Det som jag blev helt överraskad av var att det helt plötsligt kunde komma ett åskväder förbi, det blev helt mörkt i lokalen och det blixtrade och dundrade och man hörde regnet ösa ner. Även maten var supergod! Jag kan verkligen rekommendera detta ställe!
 
 
Vi fick sitta uppe på en balkong med utsikt över allt (nu ser man inte så mycket på bilden dock)

Kommentarer
Cissi O

Det var jätte mysigt, tack för en fantastisk kväll älsklings Jossi!! <3



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback