Bloggens syfte

i Allmänt
Med denna blogg vill jag berätta för dem som vill veta hur min resa genom cancern kommer att se ut och bli. Jag skriver även för att detta är någonting som jag själv kommer vilja kunna se tillbaka på (Ja! jag tänker minsann bli kvitt detta elände) - och det blir mycket enklare om man har det nerskrivet. Jag kommer skriva mycket om min sjukdom men även om hur jag har det till vardags.
 
Ni är välkomna att följa mina dagar genom en tuff kamp, sorg, dåliga dagar,  lycka, värme och kärlek.
 

Kommentarer
Blogg.se

http://blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

Mellansyster

Go Go Go Jojjo!!! <3

Moster Mi

Jäklarns vad du är duktig att skriva!
Framtida författare!
Jag säger oxå GoGoGo Jojjo!!!



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback