Ett beslut

i Allmänt, Nöje
Efter mycket funderande har jag nu tagit beslutet att låta bloggen få "vila" lite. Jag kommer inte att stänga ner den eller sluta skriva inlägg utan jag kommer bara att synas här ännu mindre än vad jag gör. Beslutet grundas på av att jag helt enkelt känner att jag inte skriver med lika stor "entusiast" eller inlevelse längre. Varje vecka känner jag att jag måste skriva någonting och det blir som att jag pressar ut alla ord bara för att få något skrivet. Jag har en ganska svår period just nu och mycket är för personligt för att dela med mig av.
 
Jag ångrar ingenting som jag har skrivit och jag är bara glad över att jag har fört en blogg under den här tiden för nu har jag mina tankar och dagar samlade här och det kan vara intressant att se tillbaka på det.
Som sagt kommer jag inte sluta skriva helt och jag hoppas att ni ändå kommer ha lust att titta in här någong gång då och då men bli inte oroliga om jag inte har skrivit på någon vecka eller flera. Jag kommer såklart att berätta hur saker har gått och vad som händer.
 
Jag måste ändå berätta att helgen på Gotland var bra, det var mysigt att träffa mina kusiner och min moster! Vi har käkat glass och fikat ute i solen, gått runt i Visby och bara "varit". I lördags träffade jag även en tjej i min ålder ungefär som jag har haft lite kontakt med under vintern. En mycket tapprare och starkare tjej än mig som har genomgått en transplantion pga leukemi. Det var verkligen jätteroligt att få träffa henne och vi pratade om lite allt möjligt. Det kändes bra att få prata lite med någon som i princip vet exakt vad man pratar om, hur saker känns och vad andra människor tänker. Jennifer, som hon heter, var verkligen supergullig och verkar vara en mysig tjej med glatt humör och förhoppningsvis kommer vi att ses igen! På Jennifersresa kan ni följa hur hennes kamp har sett ut!
 
 
 Hoppas att ni mår bra och får en trevlig valborg! Kram

Kommentarer
Karin

Kan inte annat än önska dig lycka till och säga "tappert kämpat". Har följ dig på bloggen , med många tårar i ögonvrån. Men samtidigt imponerad av din kämpaglöd och ditt sätt att sätta ord på allt det jobbiga i ditt unga liv. Njut nu av livet. Stor Kram // K

Bibbi

Fortsätt njuta och leva livet! Tack skall alla vi säga som får följa dig och ta del av dina tankar och upplevelser. Det du skriver om är viktigt och för många av oss en skrämmande, overklig och oupplevd del av livet. Du är värdefull och en stor kämpe!Ha det gtt! Kram Bibbi

Mia

Lycka till!

Carina

Jag förstår att det kan vara svårt och jobbigt att känna att man måste skriva något nytt hela tiden.
Du är jätteduktig på att skriva, och det har kanske varit en bra ventil för dig så här långt, och en stor ynnest för oss att få följa dig.

Jag kommer fortsätta att titta in då och då.

Ett stort lycka till och tack så mycket!
Kram
Carina



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback