Awardmiddagen

i Nöje, Utseende
Nu har det gått drygt två veckor sedan senaste behandlingen och det känns så jädra bra! - Det går framåt hela tiden och därmed även hur jag mår. Nu har jag bara lite ont i huvudet ibland förutom att kroppen inte orkar så mycket. Jag blir så glad att jag snart kommer få vara bra igen och fortsätta vara det!
 
I onsdags var jag som sagt på en middag & fest med jobbet och det var väldigt trevligt. Först var det mingel med ett glas i handen och sedan blev det lite information om året som gått och åren som kommer. Det delades ut priser till dem som hade presterat extra bra på proven man gör på de olika kurserna man går och till folk som hade jobbat många många år. Därefter satte vi oss till bords och serverades en trerätters middag. Under middagen blev det även prisutdelning till olika restauranger för olika prestationer. Åkersberga vann Hospitality vilket innebär att vi är en restaurang som tar extra mycket hand om event, barn och familjer kan man säga. Middagen var rolig och väldigt trevligt och det var riktigt kul att få umgås med mina arbetskamrater igen!
 
Jag åkte hem efter middagen och stannade därför inte på festen efteråt för då hade jag nog svimmat. Kanske inte riktigt men det räckte gott och väl med middagen för mig för sedan dunkade huvudet och jag kände hur trött jag var. Men jag är glad att jag kunde vara med några timmar iallafall!
 
Dagen efter vaknade jag och trodde att jag nästan var bakis (jag drack inte en droppe alkohol) för huvudet snurrade och det ringde lite i öronen och benen värkte. Men det var det ändå värt för gårdagskvällen.
 
 
Hur jag såg ut. (fick en smickrande dubbelhaka på bilden också haha)
 

Kommentarer
Mia

Vad söt och fin du är. Jättesnygg. Kul att du mår bättre. Ha en skön helg. Kram Mia

Lotta

Vilken pingla! Jättefin!!
Va härligt att höra att du kunde/orkade vara med på middagen:)
Du gör alldeles rätt som blickar framåt, framtiden är Din🌟Kram!!

Cissi O

MEN SHIT! Snygging! :D <3



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback