Fiskspa & Bowling

i Nöje
Det känns såå bra att kunna göra saker istället för att ligga hemma och må dåligt för en gångs skull!! I lördags steg jag upp tidigt och följde med mamma till Norrtälje där hon skulle klippa sig. På salongen som jag även kan rekomendera heter KikiDee har dom ett fiskspa. Vi tänkte att vi skulle testa på det och jag har nog inte fnissat så mycket på år. Visst var det lite skrämmande att stoppa ner fötterna i en liten bassäng fullt med små firrar men jag stoppade bara ner dom utan fjanterier.. Det kittlades ganska rejält några gånger och ibland tänkte man inte på det så mycket. Jag och mamma satt där och garvade och det var nog tur att det var ganska tidigt på morgonen så att det inte var alldeles för mycket folk i salongen..
Ursäkta om ni har lite fotfobi men såhär såg det ut ungefär. Det ser ut som om de bara var på mig men så var inte fallet haha..
 
På kvällen blev det bowling med Markus, Amanda & Malin. Jag trodde inte att jag skulle orka så mycket och det stämde ganska bra men jag spelade klart spelet iallafall. Och jag kom tvåa, det ni!!! Efter bowlingen åkte vi hem till Malin och tryckte ner oss i hennes soffa, käkade pizza och tittade på film. En väldigt mysig kväll!
 
 
I söndags var jag och hälsade på farmor & farfar och på kvällen blev det film med mamma & pappa. Det har varit en rolig och lagom helg! Och tiden går bara frammåt och frammåt och även hur jag mår!

Kommentarer


Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback