Mysigheter

i Nöje
Jises vad tiden springer iväg! Snart är det redan tre veckor sedan behandlingen och nu behöver jag inte må dåligt över den kommande torsdagen. Förstår ni hur skönt det känns?!?
 
I helgen har jag faktiskt inte bara legat hemma. Jag var på bio i lördags med Amanda & Markus. Vi såg Ego och jag tycker att den var ganska bra, väldigt förutsägande men det brukar de flesta filmer vara tyvärr. Men jag kan helt klart tänka mig att se den igen. I söndags fyllde min kusin år och då blev vi bjudna på middag så kvällen spenderares hemma hos dem och det var väldigt trevligt, som alltid!
 
Just nu är jag precis hemkommen från en stanrunda och middag med min vän Cissi. Vi kilade runt mellan butiker och olika gator och jag fick dra ner på tempot många gånger. Ni förstår jag orkar inte så mycket och då måste jag säga det så jag inte avlider på kuppen hehe.. Senare hamnade vi i alla fall på Vapiano för en bit mat. Vi satt där länge och pratade och pratade, riktigt mysigt!
 
Vapiano, tråkig som jag är kunde jag inte motstå en Caesarsallad...

Kommentarer


Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback