Sjal för jobbet

i Utseende
Om nästan exakt en månad är jag tillbaka på jobbet och jag börjar förbereda mig lite. Som jag nämnt tidigare gillar jag inte alls att visa mig i rakat. Jag har min peruk och mina mössor men vad ska jag ha på jobbet? Peruken kan jag inte använda där för den tål inte värme och skulle bli förstörd på en gång. Mössorna kan jag inte ha för de skulle bli för varma och dessutom lämpar de sig inte där. Men jag har pratat med min snälla chef och vi har kommit fram till att jag får använda sjal. När jag var på stan idag passade jag på att titta efter en. Jag hade tur och hittade en helt svart och haffade därför två stycken på en gång så att man kan byta om den ena blir smutsig eller så.
 
Såhär ser den ut och för att knyta en sjal för första gången tycker jag att det blev rätt så bra!
 

Kommentarer
Cissi O

Det blev ju jätte fint! Gullis <3

Mia

Det där såg ju jättebra ut. Snyggt. Trevlig och skön helg.



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback