En vecka efter

i Allmänt, Behandling
Även ifall det har känts ganska hopplöst i en vecka nu kan jag se ljuset som närmar sig. Äntligen kan jag säga att den sista behandlingen är gjord och nu återstår det mest att bli starkare för var dag som går. Även denna gång har det känts som det brukar och det har inte varit några större komplikationer. Dock känner jag hur jag verkligen inte orkar någonting, jag har inga krafter alls i kroppen. Det är jobbigt att hälla upp mjölk i ett glas, mina armar orkar nästan inte så det är nere på den nivån. Jag har sovit superdåligt denna gång också, jag ligger och vrider och vänder mig i sängen, har oroliga drömmar hela tiden och vaknar stup i kvarten. Jag drömmer så mycket att jag får ont i huvudet, lite som att jag spänner ögonen och ansiktet av det? Man blir lite galen men jag hoppas att det slutar snart så jag kan få en god natts sömn för en gång skull.
 
Idag började jag ta mina sprutor. När allt det här började skulle jag ta två stycken sprutor, sedan blev det tre och förra gången fick jag ta fyra. Nu ska jag ta fem stycken och jag är väldigt orolig att jag kommer få jäkligt ont. Jag håller mina tummar nu att jag inte kommer få ont och slippa magont och ryggont för nästa vecka händer det roliga grejer som jag vill kunna vara med på. Jag hoppas verkligen att jag orkar och kan det!
 
Som sagt känns det fortfarande lite hopplöst och vid den här tidpunkten varje gång tror man aldrig att man kommer känna sig normal igen men sen vaknar man en dag och känner sig bra och förhoppningsvis kommer den dagen snart igen!
 
God Natt på er!

Kommentarer
Mia

Hejsan. Hoppas du snart känner dig bättre, om det inte redan börjat vända? Du har kämpat på så duktigt med alla dina behandlingar under lång tid så du är värd lite lugn och ro nu. Hoppas också att sprutorna inte ger så svåra biverkningar. Må så gott, som du nu kan, kram fr Mia.

Carina

Jag håller tummarna för trevligheterna nästa vecka! God natt och sov gott.



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback