Annorlunda huvudvärk

i Allmänt, Vardag
Jag hade verkligen rätt när jag trodde att jag inte skulle sova så mycket i söndags natt. Jag vaknade stup i kvarten och tittade vad klockan var. När klockan väl ringde 04.30 var jag som tur var inte trött alls. Upp och hoppa, äta frukost, klä på sig och sedan dra iväg för första jobbpasset. Jag fick börja med att dagsinventera och då fick jag lite koll på vart alla nya produkter hade sin plats, vilket var smart. Sedan var det bara att stå på service och göra lite morgonuppgifter. Jag kände mig lite borta först, men allting kom tillbaka efter en stund vad jag nu höll på med, men många gånger fick jag fråga vart jag hittade vissa dokument i datan eller komma på mig själv med att verkligen inte komma ihåg hur man gör vissa saker. Men det kommer väl tillbaka så småningom det också! Kl 10 fick jag sluta och då kände jag mig rätt trött i kroppen faktiskt även om jag bara hade ett ganska lungt pass, men det är väl så det kommer vara ett tag framöver..
 
Idag gick det också bra på jobbet, men denna gång gjorde jag lite mer uppfyllning och då bär jag rätt tunga kartonger vilket kändes i armarna och ryggen senare. Men annars gick det ganska bra tycker jag. Jag måste dock lära mig att säga till när saker känns för jobbigt eller om jag inte orkar. Det kommer nog bli en liten utmaning men det är helt enkelt för mitt eget bästa och jag tog mod till mig idag och pratade om hur det egentligen kändes och nu mår jag mycket bättre i själen!
 
Imorgon jobbar jag lunch så då blir det inte en lika tidig uppstigning, sen är jag ledig i två dagar för att jobba i helgen igen.
 
Några dagar tillbaka har jag även haft ganska ont i huvudet, inte vanlig huvudont utan det dunkar till några gånger med en lite annorlunda smärta och sedan försvinner det. Det är inte så ofta men det kommer ibland och då blir jag helt förstelnad för att det gör så ont även fast det går över på några sekunder. Om det fortsätter kanske det är någonting man borde kolla upp? Man vet ju aldrig vad det kan vara nu för tiden i min konstiga kropp..
 
Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Bibbi

Josefin din härliga kämpe! Tänkte mycket på dig och allt du fått/får utstå nu när jag själv legat 2 dygn på sjukhus i ett gallstensanfall och en kommande operation för det.
Vilken fantastisk sjukvård vi har ändå....vilken tur att den finns....och vad glada vi ska vara över våra friska jag när vi har dem.Kul för dig att fått börja jobba igen. Vardagen med alla "måsten" är ändå bäst men underskattad, det blr man oftas varse först när man blir sjuk!
kram på dig och ta hand om dig!

Mia

Ha det så bra, skönt att du kommit så här långt. Njut av solen. Kram fr Mia.

Peppe

Kul att du börjat att jobba igen Jojjo.

Jag vill bara säga att du måste tänka på dig själv och känna efter hur DU mår. Inget är viktigare än det. Kram Peppe



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback