Håret sitter kvar..!

i Allmänt
Jag är helt slut! Både i kroppen och uppe i knoppen. Nu har jag jobbat sex dagar och det har bara gått en vecka. En ganska redig första jobbvecka även om det bara har varit ganska korta pass. Men det känns ändå för jag har inte varit så van med att stå upp hela tiden och göra grejer under det senaste halvåret så det blir en stor skillnad såklart plus att man inte är lika stark i kroppen. Men det är bra att komma igång!
 
I helgen förutom att jobba har jag firat mormor som fyllde år och sen bara legat i soffan och tittat på tv. Har varit ganska trött och så har man fått stiga upp rätt tidigt.. Nu i veckan jobbar jag bara tre dagar så det är jätteskönt fast då är det lite längre pass men det gör inte så mycket. Jag har ingenting planerat än så länge på mina lediga dagar så jag få se vad som dyker upp!
 
Idag efter jobbet tog jag en sväng till täby centrum. Jag sprang runt bland några butiker och shoppade loss på bla Sephora där jag träffade på en gammal vän. Jag handlade faktiskt ganska mycket men såklart kommer jag hem utan det jag hade i tankarna när jag åkte dit, det är så typiskt!!
 
Mitt hår har börjat synas mer och mer nu också! Det är fortfarande mest fjun men nu ser man en antydan till att det faktiskt har börjat växa!  Men varje gång jag har duschat och ska torka huvudet är jag rädd att det ska trilla av och varje gång blir jag lika lättad och förvånad över att det sitter fast! Så himla skönt, jag längtar verkligen efter att få ha lite eget hår nu! Allt skulle bli lite lättare då.. Men snart så!
 
Fortsatt trevlig kväll på er!!
 
 
 
 

Kommentarer
Carina

Vad spännande att se hur håret blir, det brukar ju kunna bli helt annorlunda.
Jag förstår att det måste vara jätteskönt att få det tillbaka också.

Ha det bra!

mellan sis

Vem vet, det kanske blir en rasta-frisyr, eller kanske lite små-lockigt bara när allt växt ut ;)

Mia kågestam

Skönt att livet börjar bli lite mer normalt igen.
Du har kämpat duktigt. Sköt om dig. Kram Mia



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback