Behandling igen

i Allmänt, Nöje
Jag förstår inte hur tiden bara kan försvinna iväg så som den gör. Nu är julen till största del redan över när det egentligen känns som att det blev första december igår. Jag har iallafall haft en jättemysig jul med mycket mat, godis, klappar, spel och varma leenden.
 
Jag har bara varit glad i hela själen och njutit av denna tid och försökt att inte tänka så mycket på vad som egentligen händer i mitt liv just nu. Imorgon är det redan dax för en ny behandling och jag både vill och inte vill att det ska hända. Jag vill eftersom att det betyder att jag är ännu ett till steg närmare slutet på denna behandlingskur. Fy farao vad jag ska fira när allt detta är över! Jag säger då det.
 
Som sagt är det inte den bästa uppdateringen men ni kanske har lite förståelse för det. Jag vill bara önska god fortsättning och hoppas att ni har haft en riktigt god jul! Jag ska försöka sova nu inför den hemska dagen imorgon och jag ska försöka skriva snart igen! Kram
 
 
Världens bästa julklapp! Jag låg sjuk, helt utslagen och sov dagen efter behandlingen när biljetterna släpptes till de två första konserterna och var på sjukhuset när de släpptes till den tredje konserten. Trodde att jag åter igen skulle få missa The Boss men där hade jag fel! Tack Malin!! ♥
 

Kommentarer
Lotta

Känns skönt att läsa att du varit glad i själen och kunnat njuta av julen🎄 Det är du verkligen värd✨
Håller tummarna✊ för dig imorgon och hoppas att du denna gång kan få slippa illamåendet!!
Du är en kämpe du!
Varm kram 🌟
(Kul att ha nåt att se fram emot till våren... ingen dålig julklapp att få se The Boss🎶)

Carina

Det känns bra att höra att du är nöjd med din jul, och inte minst din(a) julklapp.
Tänker på dig nu och de kommande dagarna.
Kram och God Fortsättning!

Mia

Ja tiden går så otroligt fort.Skönt att du haft en skön och härlig jul. Lycka till med nästa behandling! Hoppas den snart är över. Kram fr Mia.



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback