Se upp i backen

i Nöje
Klockan 19.30 i söndags samlades vi högst upp vid vår väg, en lång backe. Det var alldeles mörkt och isande kallt ute. Alla var vi påbyltade från topp till tå med varma kläder och i händerna hade vi ett snöre som ledde till en pulka/snowracer/tefat/stjärtlapp eller snowboard. Det blev mycket åkande och ännu fler krashar tror jag. Det är inte det lättaste att styra en pulka på is som det var i spåren efter bilarna. Men det blev en lyckad kväll med många skratt och tjut och det var verkligen mysigt! Kvällen avslutades med bastning och en brasa som blev premiärbrasan för i år!
 
Jennifer & jag redo för ett åk och brasan!
 
 
   

Kommentarer
Johanna

Ååå jag vill oxå! Va mysigt :)

Yvonne

Ja det var skojigt det. Jag har inte åkt pulka på jättelänge.



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback