Svag i kroppen

i Allmänt, Behandling, Tankar
Efter några fler dagar med olika besvär känner jag mig nu ganska mycket bättre. Jag är fortfarande inte helt okej men det känns betydligt mycket bättre än för några dagar sedan. Jag är dock väldigt svag och orkeslös i kroppen fortfarande och man får ta det lungt på dagarna och inte ge sig in i för stora projekt. När jag duschade trodde jag att jag skulle få sätta mig ner ett tag för mina ben viile inte sluta darra, jag kände mig så himla svag!
 
Japp, man har ju helt klart mått bättre i sitt liv! Men nu har iallafall halva tiden gått och det känns bra även fast jag blir helt förskräckt av att det är lika mycket kvar. Hur ska jag kunna gå igenom detta tre gånger till? Det räcker som det är nu tycker jag, men jag vet att det ändå inte gör det.. åh jag får försöka att inte tänka på det nu för snart är det December!! Jag älskar December! Om jag ser fram emot det och tänker på allt fint den månaden har att erbjuda blir jag på gott humör!
 
Venporten som jag har under nyckelbenet lever lite sitt eget liv kan man säga. Ibland syns den inte alls men ibland visar den sig och då ser det helt sjukt ut. Som att jag har en gigantisk bula ungefär.. Så blev det idag och då ser det ut såhär:
På halsen ser man lite av slangen under huden också.. Men det är alltså i denna dosa man trycker in en tjock nål när jag ska få behandling och ja, det gör faktiskt sjukt ont. Det är konstigt det där, att den kan synas så mycket ibland och sedan ingenting..
 
Jag hoppas ni får en jättebra helg, jag ska försöka ha det så gott det går. Kram på er!
 
 

Kommentarer
Carina

Vilken kämpe du är!
Hoppas att du får en trevlig helg, och om en vecka är det advent, det är ju en härlig tid fram till jul, något att se fram emot.

Mia

Önskar dig en bra helg också och att du piggar på dig. Må så gott som det bara går. Kram.

Bibbi

Skönt att höra att du mår bättre. För varje dag som går och för varje skitbehandling du tyvärr måste igenom så är du ett steg närmare ditt friska jag. Vi är många som följer dig och finns här för dig!Njut av decembermyset!!Kramar i massor //Bibbi



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback