Provtagning

i Allmänt
ÄNTLIGEN! jag mår nästan helt bra nu, det är lite jobbigt på morgnarna bara men annars mår jag som man bör var dag - friskt!
Helt ärligt så hade jag inte trott att man skulle må så dåligt. Faktum är att jag inte trodde alls att man skulle få massor av olika biverkningar men om jag tänker efter så är det inte så konstigt iallafall. Man sprutar in massor av gift som ska ta död på ens celler - klart att man mår dåligt av det.. Men nu hoppas jag att jag får fortsätta må bra och inte bli med någon infektion istället eftersom mitt immunförsvar är som lägst just nu i några dagar frammåt!
 
I vilket fall var jag nere på provtagningen iförrigår för att jag skulle ta blodprover för att se om mina värden går åt rätt håll och att allt är bra så att man kan fortsätta med behandlingen som det är tänkt. Dem har inte hört av sig än så jag tror nog att det borde se bra ut! Sjuksköterskan fick som vanligt sticka mig i båda armarna och vi kom fram till att min vänstra arm som brukar vara bäst är nu sämre eftersom den har blivit stucken i så många gånger att min ven har börjat bli hård.. Då vet jag det tills nästa gång!
 

Kommentarer


Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback