Första sprutorna

i Allmänt, Behandling
Nu är de två första sprutorna tagna. Vill ni veta en sak? Okej jag erkänner: jag kunde INTE ta dem själv! Bara tanken på att sticka in någonting i mig själv kändes väldigt obehagligt. Så jag fick snällt be mamma om hjälp. Okej, jag erkänner igen, jag fick helt enkelt panik och tvingade mamma att ta dem åt mig. Inte trodde jag att jag skulle få obehagskänslor av att ta sprutor. Det är absolut inga problem annars, men antagligen tog det emot lite (väldigt mycket) för att jag skulle ta dem själv. Men det återstår att se hur det blir de kommande dagarna - förhoppningsvis var detta bara tillfälligt eftersom det var första gången.
 
Imorgon är det en ledig dag från sjukhus och nu ska jag hoppa i säng och få mig lite sömn.
 
God natt !

Kommentarer


Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback