Intouchables

i Allmänt, Nöje, Vardag
Ny vecka, nya tag!
 
Dock är det skönt att denna dag varken har innehållit sjukhusbesök eller sprutor. Däremot så håller jag på och förbereder mig inför imorgon, tisdag eftersom då ska "operationen" bli av! Som jag har sagt tidigare är jag ovanligt nervös inför detta ingrepp. Men vem skulle inte vara det egentligen när dem ska sticka upp nålar i underregionen i vaket tillstånd?
 
Som en bra avslutning på den här dagen har jag och min familj varit på bio och sett "En oväntad vänskap" Det var en väldigt berörande och rolig film och jag kan verkligen rekommendera den till dem som vill få sig ett gott skratt!
 
Nu väntar sängen för min del för imorgon blir det en tidig uppstigning och jag hoppas att jag kommer få mig en liten blund iallafall!
 
 

Kommentarer
Madde

Du är stark Jojjo och operationen kommer att gå jättebra! :) kram<3

Mimmi

Det ska gå bra ska du se! Så stark och bra som du är! :) lycka till! <3



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback