Det efterlängtade håret

i Utseende
För cirka en månad sedan hade jag inte särskilt mycket hår på huvudet. Det hade börjat växa lite men det mesta man kunde se var fjun - fjun som knappt syntes för att det var så tunnt och skört. Nu en månad senare har jag fått riktigt "mycket" och jag förstår egentligen inte hur fort det har gått. När jag tittar på bilder där jag inte hade något hår alls ser det nästan ut som en annan person, speciellt då när jag inte hade några ögonbryn eller ögonfransar också. Tänk att det kan göra så stor skillnad? 
Ögonbrynen och fransarna har växt ut på nolltid och dom har jag haft i drygt en månad nu. Bara det känns bra för nu ser man inte lika konstig ut längre. Det är samma här när jag tittar på gamla bilder och jag fattar nästan inte riktigt att jag har sett ut så..
 
Nu ser mitt lilla korta hår ut såhär och det tar sig för varje dag känns det som! 
 
 
Färgen på håret är jag inte riktigt säker på hur det kommer bli. Ibland ser det jättemörkt ut och ibland ser det superblond ut och som på bilden ser det ibland ut som vanlig "skandinavisk råttfärgat". Tiden får helt enkelt visa hur det kommer att bli. (Doktorerna har sagt att det vanligtsvis brukar bli mörkare än vad man hade innan och att man även kan bli lockig)

Kommentarer
Carina

Vad spännande att se hur håret blir.....

Bibbi

Härligt, förstår att det måste vara skönt att det kommer tillbaka! Du är supersnygg i ditt nya hår! =)
Ha det så bra!



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback