Hard Rock Café

i Nöje
Eftersom doktorn ringde och berättade att immunförsvaret fortfarande var lite lågt bestämde vi, eller rättare sagt jag tyckte att vi kunde skippa bion som vi hade bokat tills ikväll och gå någon annan dag. Det var ju inga problem men vi hade även bestämt att vi skulle käka på Hard Rock och när jag ringde dit för att boka bord sa dem att det skulle vara lungt där ikväll så vi kunde komma när vi ville. Jag tänkte då att det inte skulle göra så mycket om vi bara käkar där en kort stund och sen åker hem igen. Doktorn ringde 10 minuter innan vi skulle åka nämligen. Men vi tog i vilket fall bilen ända in till stan och satte oss på ett väldigt lungt Hard Rock Café. Det var vi och inte alls mer än 4 bord till så det var ju faktiskt inte alls mycket folk. Det blev en trevlig liten middag med Malin, Amanda & Markus!
 
 Självklart tog jag en Caesarsallad!

Kommentarer


Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback