Nu står jag här inför imorgon

i Behandling
Det känns nästan som att det var igår jag skrev inlägget om att jag snart skulle stå här inför den allra sista behandlingen. Det är ändå över en månad sedan och två behandlingar mer i bagaget. Men det gör verkligen ingenting att tiden har gått så fort. Det betyder bara att allt snart är över och då kan jag äntligen andas ut och känna mig riktigt stark!
 
Det är även skönt att ha vetskapen om att det är den sista kuren imorgon. Jag har inte känt mig lika illa till mods idag som jag har gjort de andra gångerna inför en behandling. Det känns mest bara skönt att kunna få det gjort även om jag hade önskat att jag sluppit såklart. Men när morgondagen är över vilket är den värsta dagen av alla ska jag le och tänka att jag klarade av att sitta på plan fem på KS i Solna med de hemska lukterna, belysningen, sängarna, filtarna, droppställningar och alla de där förbannade påsarna med gifter i sex gånger och vara stolt över att jag har klarat av det.
 
Nu ska jag kämpa det allra sista och jag hoppas att jag inte får det besvärligare än vad jag har haft!
God Natt!!

Kommentarer
Carina

Härligt att se din inställning. :-)
Kämpa på, sista gången!

Anonym

<3 <3 <3

cattis

Är så stolt över dig!
Lycka till <3 när du sen mår bättre får vi ta och ses :)
<3

Lena Jansson

Jag håller tummarna och hoppas att det har gått bra idag! Kram Lena J

K G -56

Önskar dig all lycka nu när du kämpat dig igenom behandlingen . Har följ dig på bloggen under dina tuffa månader. Ta nu hand om dig och njut av livet.

Moster Mi

Idag fredag är det gjort...
Nu planerar vi framåt.
Kul om ni kmr hit o hälsar på snart. Då kan vi planera för Lisebergsbesök i vår..det blir kul :)
Kramar från mig, Sanna o Klara <3

Lotta

Tänker på dig✨
Fuckcancer!!
Varm kram från mig💗



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback