Stor Middag

i Allmänt
Idag fick jag äntligen komma ut lite och göra någonting annat. Även om det bara handlade kring en timme så gör det stor skillnad mot att ligga hemma hela tiden. Jag tar nog en stor risk när jag går ut nu men jag orkar inte vänta längre. Nej men imorgon (onsdag) så har mitt jobb en dundrande middag och fest för oss som är arbetsledare, assistenter och restaurangchefer i vårt franciche vilket är 10 olika restauranger i hela sverige. Och det vill jag verkligen inte missa så idag hade vi ett möte om det i vårt team på Åkersberga, vad för tider som gäller och vad som händer och det låter som att det kommer bli väldigt bra!
 
Annars då? Jag har bara varit hemma hela tiden och jag mår lite sisådär fortfarande. Det går upp och ned för olika dagar. I lördags mådde jag väldigt dåligt på kvällen och i söndags hade jag väldigt ont av sprutorna men det har gått över nu vilket jag är tacksam för. Däremot så får jag ont i magen lite då och då men det är nog inte så konstigt för magen tar väldigt väldigt mycket stryk av det här. Jag har inte skrivit om det förut men magen är ett väldigt stort problem. Man blir trött nu på allt elände! Men snart så, då är det över!
 
Det är bara att fortsätta kämpa för varje dag! Kram

Kommentarer
Carina

Du är en verklig kämpe, du får nog fortsätta med det ett tag till, sen kan du vila ut...

Hoppas att du får en trevlig kväll med dina kollegor.

Kram
Carina

Lotta

Det är tur du har en sån stark 🔥kämparglöd🔥 i dig! Heja heja!
Hoppas du mått bra under kvällen så du kunnat gå på middagen och njutit av god mat och social samvaro 👯👫💃👫 👯
Tycker minsann att eländet får ta och gå lägga sig (=försvinna) och inte komma tillbaka!! Sänder en varm styrkekram🌺



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback