Efter 6 månader

i Allmänt, Nöje, Utseende, Vardag
Jag säger bara holy macaroni vad tiden har gått fort den senaste veckan! Jag har egentligen inte gjort så mycket förutom att gå på stan, fika hos en kompis och gå på musikalen Rock of Ages i torsdags. Den var förövrig väldigt väldigt bra. Jag gillar verkligen musikaler, det är något speciellt med att sitta i publiken och höra alla sånger med så mäktigt ljud och skådespeleri! Verkligen fantastiskt. Idag var jag på bio också och såg "Du gör mig galen". En helt okej film, ganska rolig ibland men man gick inte ifrån salongen med bara den i tankarna, om ni förstår vad jag menar..
Jag har promenerat varje dag och försökt mig på lite styrkeövningar med hantlar här hemma. Än så länge är det bara 2 kg:s hantlar som jag lyfter några gånger med armarna innan dom nästan är som spagetthi... Men styrkan och orken ska upp hela tiden så det är bara att fortsätta för varje dag som går. Fast jag märker för varje vecka hur det blir bättre så det är jättebra.
 
Under den senaste veckan har håret börjat växa också. Mina ögonbryn och ögonfransar ser man mer för varje dag, och då menar jag verkligen för varje dag! Men håret på skallen syns inte så mycket än, det är mest fjunigt och osynligt än så länge men snart kanske man börjar se skillnad där också!! Äntligen!
 
Imorgon är det en stor dag iallafall. Efter 6 månader börjar jag jobba igen! Kl 5.30 ska jag befinna mig på plats men jag slutar redan kl 10 så jag jobbar endast under frukosten. Jag är faktiskt lite nervös, det har hänt så mycket sedan jag försvann och det är nog en del att lära sig och ta in. Men så har jag ju inte jobbat på ett halvår heller så det är kanske inte så konstigt att jag är lite nervös men det ska nog gå bra allting! Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte kunna sova så mycket inatt, men det beror nog mest på att jag är rädd för att försova mig..
 
Hoppas att alla har haft en jättebra helg!
 
Skönt med lite sol igen så solbrillorna fick åka på i veckan!

Kommentarer
Carina

Ha så kul på jobbet!



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback