Ny sjukskrivning

i Behandling, Sjukhuset
Det blev en väldigt tidig uppstigning idag vilket mitt huvud inte alls tyckte om. På några nätter tillbaka har jag inte kunnat sova särskilt mycket. Jag ligger vaken i minst 4 timmar innan jag somnar runt 3-4 på morgonen. Det beror inte på att jag sover för länge för det gör jag inte heller utan vaknar i ganska skaplig tid. Idag var jag på KS för att först ta lite prover och sedan gå på ett läkarbesök och då blir det en väldigt tidig uppstigning. Jag fick alltså knappt sova någonting alls inatt och därför har jag haft superont i huvudet. När jag kom hem orkade jag inte så jag fick faktiskt ta och lägga mig ner för att sova lite igen. Efteråt kändes det bättre som tur var!
 
Läkarbesöket gick också bra. Jag har fått en ny sjukskrivning och är numer sjukskriven till mars istället för 6.e januari som det var tidigare. Så förhoppningsvis kommer jag tillbaka till min vardag då! Jag fick ju ett par nya illamåendetabletter förra gången men eftersom dem inte hjälpte ska jag strunta i att ta dem. Det känns bra på ett sätt så att jag inte tar massa onödig skit när jag ändå har tusen andra saker jag ska proppa i mig undet de dagarna.
Nu behöver jag inte tänka på sjukhus eller läkarbesök innan det är dax för nästa omgång, skönt! 
 
 
 

Kommentarer
Fredrik

Du kämpar vidare Josefin. Jag läser din blogg och tänker på dig och vill att du blir frisk så fort som möjligt.

Ha nu en så bra jul med familjen som det bara går.

Mvh

/Fredrik



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback