Tio dagar

i Vardag
Vad konstigt det är att min kropp reagerar nästan exakt likadant varje gång (än så länge). Jag menar att det har tagit precis 10 dagar att bli helt bra alla tre gånger. Jag tycker att det borde vara lite olika det där med hur många dar det tar att bli bra iallafall. Fast det är väl så min kropp reagerar och hur den jobbar för att bli bra och då blir det antagligen som de andra gångerna. Men jag klagar inte även fast jag skulle vilja att det kunde ta några färre dagar att bli bra!
Nu mår jag alltså bra igen även om jag kan vara lite extra känslig just nu pga de vita blodkropparna. Jag tog två sprutor för några dagar sedan så det borde sätta fart på benmärgen så att jag kan börja leva lite snart igen! Jag har tänkt att jag ska åka in till stan och köpa julklappar i veckan någon dag bara för att få det gjort. Nu när jag vet att jag mår bra tänkte jag passa på iallafall för man kan ju aldrig vara riktigt säker på hur det blir efter varje behandling.
 
Igår, lördag var det "föräldrafritt" här hemma vilket resulterade i att jag, Amanda, Markus & Malin knåpade ihop en alldeles förträfflig trerättersmiddag! Menyn bestod utav: -Toast Skagen alá Josefin. - Kycklingwraps med chili, sallad och bröd alá Markus. - CrémeBrulee alá Amanda & Malin. Vi alla hjälpte såklart till med allting men man har ju sitt specialområde, haha. Det blev i vilket fall väldigt gott och jag tror att vi alla klagade på hur mätta vi var efteråt. Dock tyckte jag inte att efterrätten var sådär supergott men så är jag som sagt inte så förtjust i bakverk/desserter heller..
 
 
  
            Toast Skagen & Créme Brulee!
 
 
 
 
 
 
Jag har haft en jättemysig helg med goda middagar (äntligen kan jag tycka mat är gott igen!) och bra sällskap av min familj. Fortsatt trevlig söndagkväll allihopa!

Kommentarer
Mia

Vad gott det såg ut,creme brulee är en favorit. Skönt att du känner dig piggare. Mia

Milla

http://milladenlilla.spotlife.se

haha! önskar jag inte heller var så förtjust í bakverk och dessert! ;)

Svar: haha ja det kanske är bra ibland men det är lite tråkigt för det ser ju så gott ut alltihop! Däremot så är man ju tyvärr förtjust i annat onyttigt :D
Jojjo

Lotta

Söta fina Josefin🌺
Jag har tänkt skriva en "kommentar" vid såå många tillfällen, men inte tagit mig tid. (Jag skrev flera rader vid ett tillfälle, men det föll bort i intet) Låter ju löjligt att inte ta sig tid att skriva några rader, men på nåt sätt har jag velat skriva så mycket till dig och tänkt att; jag skriver "nåt vettigt" nästa gång. Så nu får den där "nästa gång" vara denna gång...😉
Jag måste skriva att jag verkligen beundrar dig🌹
Jag beundrar ditt sätt att skriva om hur ditt liv är just nu!
Jag beundrar ditt mod att skriva! Du beskriver med sån inlevelse, både hur du känner, hur du mår och hur det är runt omkring dig. Du skriver så öppet och ärligt och delger dina "bloggföljare" både känslor och tankar och bilder från din vardag.
Jag beundrar oxå din styrka att skriva! Styrkan att ta upp de mest känsliga saker du går igenom och styrkan att dela med dig av dig själv, t om med en gnutta humor ibland. Du är en otroligt stark tjej💃och man vill bara att du ska bli av med den där jävla sjukdomen😡 (Brukar inte svära... men här tycker jag att det känns acceptabelt!) Fuck cancer!!
Vill tillägga att jag tycker du är skitsnygg med rakat hår och även ursnygg i den fina peruken 💗
Nä, nu kanske det är dax att runda av för den här gången... Jag vill ju inte vara den som skriver mest😜
Sänder många varma och stora kramar till dig!
Tänker på dig varje dag🌹
// Lotta (Din mammas kusin)



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback