Julklappar

i Nöje, Vardag
Jag kan nog inte säga hur mycket jag gillar den här årstiden. Tyvärr har bloggen fått lida lite extra just nu pga av det. Men jag mår iallafall bra igen och försöker njuta av allting. Jag har fullt upp hela dagarna och försöker fundera hur jag ska få tiden att räcka till. Jag är iallafall klar med alla julklappar vilket känns jättebra. Alla andra år har jag varit ute helt i sista stund och slagit in julklappar ända in på natten till den 24.e. Men nu så, nu är allt inslaget och klart och väntar på att få läggas under den kommande granen. Jag älskar att ge julklappar, verkligen älskar det så min kära familj får paket upp till öronen nästan. Det skulle inte förvåna mig om det är bara jag som står får halva (nåja) julklappsinköpen i min familj och vi är ändå 6 stycken.
 
2 IKEA kassar med klappar blir det från mig i år! Men jag tror inte min familj klagar, haha!
 
Förutom att slå in julklappar i över 6 timmar har jag även bakat lite mer. Eller bakat och bakat, det har mer varit en kolaverkstad. Kola är någonting som hör till julen och bara måste göras, likaså knäck. Tycker inte ni det? I vilket fall närmar det sig med stormsteg till julafton och jag hoppas vi får uppleva det så att jorden inte går under imorgon (haha) (mayakalendern, ni vet). Det tror jag inte på såklart!
 
I år slog vi in kolorna och visst blev det ganska sött?

Kommentarer
Mia

Vad fina med klistermärken på. Knäck och marsipanlimpa m nougat är mina måsten. Skönt att du mår bättre.



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback