Utan ögonfransar

i Utseende
Att inte ha några ögonfransar trodde jag skulle bli ganska jobbigt. Jag hade hört att det skulle vara kallt ifall det blåste eller när man gick ut eftersom det inte fanns någonting som skyddade ögonen. Nu har jag inte haft så mycket fransar kvar på en vecka ungefär men det märks nästan ingen skillnad. Det ser mest lite annorlunda ut, lite kalt. Jag har tappat fransar lite då och då under den här perioden och några har redan vuxit ut igen så jag har som små fjun på fransraden men det är inte mycket mer än så. Nästan alla fransar på övre raden är borta och det är inte mycket kvar på underraden och det åker säkert bort snart det också.
(När man börjar tappa hår är det för att håret blir så skört och dör att det går av där huden börjar. På mig kan det börja växa ut lite smått mellan behandlingarna och därför har jag fått lite fjun av det som börjat växa och inte gått av igen efter nya behandlingar)
 
 Visst ser det ganska konstigt ut?

Kommentarer
Mia

EN RIKTIGT GOD JUL önskar jag Dig och Din familj. Kram fr Mia



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback