1 vecka kvar

i Allmänt, Utseende, Vardag
Ännu en dag har gått och jag har varit ute på språng hela dagen lång. Jag har kilat runt mellan butiker i Täby C och i Arninge med mamma. Jag tog ett dålig beslut i morse när jag valde skor med klack för mot slutet kunde jag knappt ta ett steg längre. Är man inte van att gå runt med klack så är man inte och jag tror nog att jag måste börja göra det lite oftare!
Man märker också att julen börjar närma sig med all julskyltning som har påbörjats men det är bara mysigt tycker jag. Vi passade iallafall på att inhandla lite nya julstjärnor och annat krimskrams som hör julen till. Sen är det nog snart läge att börja tänka på alla julklappar som ska införskaffas!! Jul ♥ 
 
Igår träffade jag en av mina vänner och vi hade en riktigt trevlig kväll på Hard Rock Café! Vi pratade om allt som bekymrar oss 21 åringar och lite mer därtill med varsin tallrik mat framför oss. Jag tog en Ceasarsallad och det skulle jag kunna äta nästan jämt! Med en maffig efterrätt avslutades kvällen väldigt bra!
 
Jag har en ganska bra ursäkt för att åka taxi överallt istället för att krångla med kommunaltrafiken. Det är ju nästan värsta stället med massor av människor på språng som kanske bär på någonting som jag kan smittas av väldigt lätt! Visst, det kanske inte heller är det bästa att gå ut och äta eller gå på bio men någonting måste jag ju få unna mig när jag ändå mår bra, eller hur?
 
Nog om det. Idag är det exakt en vecka till nästa behandling. Jag kan inte direkt säga att jag längtar särskilt mycket.. Jag har hört från lite olika håll och källor att många blir väldigt dåliga efter just 3.e eller 4.e behandlingen pga att man då inte har särskilt bra immunförsvar alls och kan bli dålig av i princip vad som helst. Jag hoppas hoppas hoppas att jag slipper bli mer dålig än jag redan blir. Det räcker som det är!
Nu får jag försöka ha så kul som möjligt i en vecka till iallafall, det känns bra!
 
 Såhär glad får jag vara en vecka till!

Kommentarer
Carina

Hoppas att du får en toppenvecka!
Jag håller också tummarna för att nästa behandling inte blir värre än de innan.

Ha en trevlig helg också!

Kram på dig!

Mia

Önskar att din vecka blir bra. Ha det gott.

Sanna

Du är så fin Josefin! Hoppas du mår bra min älskade kusin! Kram



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback