Looper

i Nöje, Vardag
Skönt med helg va? Jag inledde helgen genom att gå på bio igårkväll med Markus & Amanda. Vi såg Looper som hade en blandning av både spänning, action, sci-fiction, sorg, lite romantik och så var den ganska äcklig. På något sätt kunde jag inte sluta tänka på den efteråt och hela bilresan hem diskuterades kring filmen. Jag tyckte den var väldigt bra och skulle faktiskt kunna se den igen.
 
Nu har jag precis kommit hem från en konfirmation som min kusin tog. Sen hemgång igår och tidig uppstigning idag är lika med en trött jag. Dessutom har jag nog dragit på mig en liten förkylning för jag blir snuvigare för var dag som går men det är inte så farlig än så länge iallafall!
 
Idag kommer jag nog åka iväg en sväng för att uträtta lite ärenden och senare kommer det nog bli en skön hemmakväll! Trevlig helg på er!
 
 

Kommentarer
Mia

Godmorgon. Hoppas förkylningen klingar av så det inte blir ngt större. En film som jag varmt kan rekomendera är "En oväntat vänskap". Det är en fin film som också är otroligt rolig .Jag skulle kunna se den igen. Ha en skön söndag trots det gråmulna vädret. Mia

Svar: Hej! Ja den filmen såg jag för några veckor sedan, verkligen en bra film! Tack detsamma!
Jojjo



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback