Biverkningar

i Allmänt, Behandling, Cancer
Ibland är det lätt att vara så positiv och stark som möjligt. Ibland inte. Igår fick jag känna av en smula hur det kan komma att se ut den närmsta tiden. Ett konstant illamående och trötthet tog till slut mina krafter och jag kände mig inte så väldigt positiv till allt det här längre. Efter tre tuggor till middag gick jag och lade mig redan klockan 19, men vaknande inte långt därefter pga att jag var tvungen att spy. Det fortsatte ända in på natten och sen slockande jag och sov i 12 timmar.
 
Idag har jag mått lite bättre men illamåendet gömmer sig inte långt bort och ibland blir det lite värre. Jag känner att allt inte står rätt till och är ganska trött. Men det är ju inte så konstigt egentligen. Jag fick i vilket fall starta dagen med 5 olika mediciner jag ska ta varje dag och bara tanken på dem gör mig lite illamående.  
 
Nu ska jag ut på en promenad med mamma för att få lite frisk luft och kanske lite tankar på annat håll.

Kommentarer
Mellansyster

<3 <3 <3

Martina

http://mslarsson.blogg.se

Många styrkekramar till dig!

Linn Wedin

Josefin - Jag följer dig här varje dag, läser om det du går igenom och skickar över massa styrketankar. Att du skriver om allt det här tycker jag är så ofantligt modigt och jag beundrar både din positiva energi och hur öppen du är kring dina känslor. De faktum att du skriver så bra och delar med dig av både fakta och tankar hjälper nog oändligt många personer både i din närvaro och personer som är i en liknande situation som din, det har till och med gjort att jag personligen vågat närma mig min farfar och hjälpe mig att prata med honom om hans cancer och allt runt omkring, jag vågar nu fråga, vågar vara "nyfiken" och engagera mig i hans tillfrisknande.
De få gånger jag har träffat dig så har det verkligen slagit mig vilken glad, positiv och härlig människa du verkar vara och jag är helt övertygad att just det kommer hjälpa din kropp igenom det här och göra dig fullt frisk igen! Kram

Svar: Hej Linn! Vad glad jag blir av att höra det här från dig. Det värmer jättemycket och inspirerar mig till att skriva ännu mer. Det glädjer mig även att höra att du har tagit mod till dig - det är verkligen inte lätt och jag tror inte många förstår det som inte berörs av detta på nära håll. Jag hoppas att allt går bra för din farfar och att du mår bra. Tack jag måste säga detsamma till dig, om att vad jag fått intryck av verkar du vara en härlig person, Kram!
Jojjo

odebring

Kramar till dig!!

Carina

Det kommer nog att bli tufft, men det är ju medicineringen som gör det, för att det sen ska bli bra... Kram till dig!

Jennifer

http://jennifersresa.bloggplatsen.se

Hej.
jag följer din blogg, är nämligen vän med din moste Marie från Gotland.
Jag själv genomgår/har genomgått det som du gör och ska göra.
fick leukemi för 4månader sen.tänkte om du ville ha någon och prata med eller så får du jättegärna höra av dig.
ja sa de till marie oxå, men vet inte om hon sagt de till dig, för de kan vara skönt att prata me någon i samma ålder som går igenom samma.
du behöver inte spara denna komentar:)
ville bara skriva till dig !
Du kan maila om du vill, annars strunta du i de;)
[email protected]
Lycka till :)

odebring

Kramar till dig!!

Moster Mi

Jag är så impad av dig Jojjo! Du är så stark och duktig...
Kramar i massor <3



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback