Marshmallowbrownies med chokladkrisp

i Allmänt, Vardag
Efter promenaden tidigare idag fick jag lust att ställa mig och baka. Det blir lite långtråkigt att vara hemma hela tiden och för att få tiden att gå tänkte jag ta mig an ett recept jag aldrig tidigare provat, eller smakat för den delen. Det fick bli marshmallowbrownies med chokladkrisp. Det var inte alls så svårt att göra och tog inte heller särskilt lång tid. Egentligen är jag inte ett så stort fan av just bakverk och tårtor men jag kände att jag bara var tvungen att testa den här. Tyvärr blev det lite av en besvikelse när jag märkte att den här kakan inte heller utgjorde någon magisk fyrverkeri-uppenbarelse till mina smaklökar. Men de andra i min familj snaskade på och åt upp allt så jag antar att den fick ganska gott betyg ändå.
 
Mitt verk! Om någon vill testa finns receptet här

Kommentarer


Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback