3D

i Vardag
Jag har tänkt att ifall det blir så att jag inte kommer vara i den bästa formen när behandligen sätter igång kan det vara skönt med en tv på rummet. Därför har jag nu köpt en sprillans ny 3D tv med tillhörande bluray. Varför det just blev en 3D tv var för att det var den som såg snyggast ut.. utseendet är viktigt! (man kan såklart se vanlig tv). Nu är man några tusen fattigare men det är det värt.
 
I vilket fall så har jag och min syster Malin vart iväg på både Ikea, Chilli och andra affärer för att hitta lite inredning idag också. Några hyllor och lite mysiga lampor och ljus blev det. Nu ska mitt rum piffas upp till mysighetsgrad 100. Och det passar väl bra nu i hösttider!
 
Jag hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!
 
 

Kommentarer
Cissi O

Vad mysigt! Får komma och ha film myskväll! Favorit i repris, om du minns vår tjockiskväll i N-town! Mihihi <3



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback