Perukprovning

i Utseende
Hur svårt ska det vara att välja en peruk egentligen? Tydligen väldigt svårt för efter dagens besök har jag fortfarande inte valt ut någon som jag verkligen vill ha. Just nu står det iallafall mellan två olika som är ganska snarlika bara att den ena är ljusare i färgen och den andra är mörkare och med lite mer "lockigt" nertill.
Men jag vill verkligen ha någon som jag känner att jag kommer trivas i, och då är det viktigt hur den är i formen och ser ut.
 
Det blir lite av en chock när jag får på mig perukerna och helt plötsligt får långt hår igen. Jag har ju börjat vänja mig rejält vid mitt korta hår nu och eftersom perukerna är så realistiska blir jag lite förvånad.
I vilket fall så hoppas jag att jag går hem med en peruk nästa gång jag är där och då får ni se hur resultatet blir! 
 
a sneak peak på hur det kan se ut.

Kommentarer
mellansyster

Loooking goood!



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback