Kortisonet

i Allmänt, Utseende
Det är så konstigt att man är så trött hela tiden, men man kan ändå inte sova. Iallafall inte på natten. Börjar det med att jag inte kan sova en natt så fortsätter det sedan flera nätter i rad eftersom att jag då är så trött på dagen att jag sover då istället. Men varför ska det ens börja att jag inte kan sova på natten för, antagligen för det där dumma kortisonet. Det gör inte bara så att man inte kan sova utan man blir hungrig och uppsvullen av det också. Kinderna sväller upp så att man ser ut som en hamster som har hamstrat mat och mina armar sväller också upp till det dubbla nästan. Man känner sig inte speciellt vacker då..
 
För tillfället ligger jag fortfarande bara hemma och försöker bli bättre och bättre för var dag som går. Jag har haft väldigt ont i kroppen denna gång och flera dagar har jag känt mig dålig utan att veta vad det egentligen är som gör att jag mår just så men det är väl för att kroppen krigar med sig själv.
 
Det blir nog några dagar till här hemma antar jag innan jag kan bege mig ut och göra saker igen. Jag är ganska orolig också för att få något virus nu när det är så mycket som går som vinterkräksjukan med mera. Men jag hoppas att mina sprutor snabbar på imunförsvaret!
 
För någon vecka sedan. Jag ser bara konstigare & konstigare ut för varje vecka som går då man har tappat ögonfransar, ögonbryn och hår och allt vad det är som gör att man ser sjuk ut.
 
Hoppas att ni hade ett bra nyår och att ni njuter av att vara friska (om ni är det)!! Kram

Kommentarer
Åsa

nä, kortisonet är verkligen inte kul! förstår precis hur du har det. har käkat höga doser kortison i över ett år nu. får lugnade medicin för att kunna sova och sänka pulsen. kämpa på! :)

Mia

Kämpa på, du är fortfarande väldigt söt. Kram.

Sanna

Tycker du är oförskämt snygg!
Jag hejjar på dig!!

/Sanna

Ellen duell

Josefin! Jag både beundras och berörs över hur stark du verkar vara och av det jag läser är du så fruktansvärt positiv och det tycker jag är så himla starkt av dig. Ville bara sända en liten tanke och hoppas du mår bättre snart!! Ps, peruken är superfin och du är lika söt som förut :)

Kram!

Svar: Tack så mycket vad snäll du är Ellen! Det värmer lite extra när detta sägs från någon som man inte har umgåtts med utan mest bara sett i korridorerna i skolan och det tycker jag är grymt av dig!! Hoppas att allt är bra med dig! Kram
Jojjo



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback