Smärtor igen

i Allmänt, Nöje, Utseende
Efter onsdagkvällens onda händelse började torsdagen bra utan några smärtor och det var såklart skönt. Jag funderade inte så mycket på det och på kvällen åkte jag in till stan för middag med min fina vän. Vi lagade ihop lite tacos och hade det verkligen jättemysigt och bara pratade och pratade. Vi hinner inte heller ses så ofta, inte ens innan jag blev sjuk eftersom vi båda jobbar skift och då blir det lite svårt att få ihop tiderna. Men när vi ses är det alltid lika mysigt!
 
Jag hade tagit bilen ända in till stan och när jag skulle åka hem kände jag hur smärtan började komma i ryggen igen. Jag tänkte att jag börjar köra så får vi se hur det går. Det var kanske lite dumt gjort för smärtan tilltog hela tiden och det gjorde bara ondare och ondare och jag var nog inte världens bästa bilförare just då. När jag hade kört förbi Täby gick det inte längre så jag fick stanna i Hägernäs och då ringde jag mamma & pappa som kom och hämtade mig. Som tur var gick smärtorna över helt den sista biten hem.
 
Jag fattar inte vad det är men idag har jag inte haft ont än så länge och jag hoppas verkligen inte att det kommer igen!
 
Idag har jag bara varit i Täby centrum med mamma. Vi var på banken och sedan kollade vi lite i några butiker. Inte så spännande med det är ganska skönt att få göra någonting istället för att bara ligga hemma hela tiden. Jag satte till och med på mig peruken idag annars brukar jag bara ha mössa på mig. Jag tänkte att det kanske är dax att börja använda den lite oftare än vad jag gör..
 
Jag i måndags och jag såg väl ut ungefär såhär idag också haha.
 
Hoppas ni får en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Mia

Hej igen. Läste just dina senaste inlägg och du har haft det jobbigt o tufft i veckan förstår jag. Jag blev lite överrumplad idag när jag stötte ihop med dig och mamma i Täby. Jag skulle velat pratat mer med dig. Du såg du så söt, pigg och fräsch ut. Man kan inte tro att Du går igenom en sån tuff behandling.
Det var kul iallafall att få träffa Dig och säga hej och även få prata med mamma. Hoppas Du får en skön helg och att du mår bra. Kram fr Mia.

Svar: Hej! Ja det var roligt att få träffa dig också, jag har alltid undrat "vem du är" och ifall jag har sett dig någon gång. Mamma har inte nämnt att hon kände dig heller.. Men nu vet jag och då kan jag hälsa om jag stöter på dig någon annan gång! Tack detsamma Kram
Jojjo

Mia

Såg att mitt inlägg under "sommar och hår" blev konstigt. Det som inte skulle skickas kom överst och längre ner kom det jag skulle skicka. Ibland slinter man på knapparna. Ha det.



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback