Två dagar

i Behandling, Sjukhuset
Den allra sista behandlingen närmar sig med stormsteg! Om två dagar gäller det och jag har lite blandade känslor om det. Naturligtvis är jag superglad att det är den sista gången jag behöver gå igenom all skit men jag känner även hur mycket jag önskar att jag inte behöver göra denna omgång. Jag önskar att allt redan var klart och jag vill verkligen inte må sådär dåligt igen! Jag känner mig inte helt bra från den senaste kuren heller så man märker att det är slutspurten nu, kroppen tar lite stryk.. Jag är så jädrans trött hela tiden, vill bara lägga mig under täcket och sova hela dagarna och så orkar jag inte göra någonting nästan..
 
Jag var hos läkaren imorse också som alltid innan en behandling. Det gick bra och vi pratade som vanligt om hur det har gått och vad som händer härnäst. Nästa läkarbesök är inte förns om sex veckor och då ska vi prata om ifall jag kommer få göra en ny röntgen.
 
Ikväll ska jag bara ta det lungt (inte för att jag gjort något särskilt de andra kvällarna) men jag behöver bara få sitta eller ligga ned i soffan och glo på tvn, inte känna någon press att jag måste göra något eller få något gjort.
 
Trevlig kväll på er!
 
 
 
 
  

Kommentarer
Carina

Vad skönt att det nu närmar sig slutet, sen vänder det och krafterna kommer tillbaka.
Hoppas att magen håller sig lugn i fortsättningen.
Lycka till nu med den sista behandlingen!

Kram
Carina

Peppe Dybeck

http://brokenblood.blogg.se

Lycka till imorgon Jojjo, håller tummarna för att du inte skall må så dåligt efteråt. Trevlig kväll.
Kram Peppe

Bibbi

Lycka till i morgon....sista behandlingen!!
Tänker på dig och håller tummarna för att du ska slippa må så dåligt denna gång.
Styrkekramar från mig!

Lotta

Massor av styrkekramar till dig!!!
En behandling kvar... tänk alla du redan har klarat av!!
Såå duktig🌟
Tycker att denna behandling SKA vara en behandling utan efterföljande illamående!!! All lycka till, håller tummarna✊
Tänker extra mycket på dig imorgon ✨
Hoppas 👼skyddsängeln👼 även ger dig styrka😉
Varm kram!



Skriv en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback